1) Ubytovacie zariadenie Chalupa Slovenka zaručuje svojim klientom kvalitné služby zodpovedajúce danej kategórii ubytovacieho zariadenia – ubytovanie v súkromí **.
2) Chalupa Slovenka má dve ubytovacie jednotky: Veľký dvojpodlažný apartmán s kapacitou 8+2 lôžka, a malý štúdiový apartmán s kapacitou lôžok 2+1.
3) Prevádzkovateľom ubytovacieho zariadenia Chalupa Slovenka je Matej Giertl, Zadná 709/18, 97652 Čierny Balog, IČO: 43243797.
4) Záujemcovia o pobyt v Chalupe Slovenka kontaktujú ubytovateľa elektronickou formou. Prostredníctvom rezervačného formuláru zašlú dopyt, ktorý je zaslaný na emailovú adresu (chalupaslovenka@gmail.com, info@handle.sk, info@chalupaslovenka.sk), podľa voľných kapacít chalupy zobrazených v kalendári obsadenosti. Záujemcovia v dopyte uvedú presný dátum pobytu, počet hostí a vyberú si ubytovaciu jednotku.
5) Akceptovanie rezervácie bude klientovi zaslané elektronicky spolu so všeobecnými záväznými podmienkami ubytovateľa.
6) Po potvrdení rezervácie zaplatí klient 50% z celkovej sumy za ubytovanie a to najneskôr do 5 dní odo dňa potvrdenia rezervácie. Po prijatí platby sa stane rezervácia záväznou, o čom bude klient informovaný elektronickou správou. Ostatných 50% hodnoty pobytu uhradí klient najneskôr v deň nástupu na pobyt.
7) Úhrada zálohy sa uskutoční na základe informačnej správy s bankovými údajmi alebo prostredníctvom platobnej brány.
8) Zaplatením zálohy sa stáva rezervácia záväznou pre ubytovateľa aj klienta.
9) V prípade neuhradenia zálohy v stanovenom termíne sa rezervácia ruší.
10) Úhrada zálohy na bankový účet ubytovateľa (majiteľ účtu je Matej Giertl).
IBAN: SK08 0900 0000 0051 2535 1528
Číslo účtu: 5125351528, banka: SLSP, kód 0900
Do poznámky je potrebné napísať: záloha + meno
11) 2-3 dni pred začiatkom pobytu sa ubytovateľ a klient kontaktujú pre dohodnutie detailov pobytu – upresnenie času príchodu, počtu osôb, zodpovedanie otázok, prípadne špeciálnych potrieb a pod….
12) Ak nie je dohodnuté inak, v deň začiatku pobytu je ubytovanie k dispozícii najskôr po 16,00 hod. Pobyt končí v posledný dohodnutý deň, kedy klient uvoľní objekt po dohode v čase do 10,00 hod.
13) Ubytovateľ osobne čaká na príchod hostí, odovzdá im objekt, poskytne im potrebné informácie a inštruktáž k obsluhe a fungovaniu technických zaradení objektu, vykurovacích telies, nakladaní s odpadom, režime služieb, určitých špecifikách a odovzdá kľúče (v zimných mesiacoch je objekt vykúrený už pred príchodom hostí).
14) Bezprostredne po príchode ubytovateľ zaeviduje klientov do Knihy ubytovaných hostí. Za týmto účelom sa klienti preukážu platným dokladom totožnosti.
15) Bezprostredne po príchode, odovzdaní objektu a evidencii klientov, zrealizuje sa aj vyúčtovanie za pobyt. Klient doplatí svoj záväzok za ubytovanie podľa kalkulácie v hotovosti. Ubytovateľ zaeviduje prijatú hotovosť a vyhotoví doklad z VRP.
16) V objekte nie je klientom dovolené premiestňovať zariadenie, zasahovať do infraštruktúry objektu. V prípade poruchy o tom klient neodkladne informuje ubytovateľa. Ubytovateľ taktiež neodkladne podnikne kroky k odstráneniu poruchy.
17) Klient počas pobytu dbá o zverené ubytovacie priestory so starostlivosťou dobrého hospodára. O používaní spotrebičov na pevné palivo (sporák, krb) dostane od ubytovateľa inštruktáž pri preberaní objektu, prípadne ich používa podľa návodov na použitie, ktoré sú mu k dispozícii v objekte. Tieto spotrebiče sa nezakrývajú textilom, ani sa na ne neukladajú predmety z plastu, papiera, obuv, pretože hrozí ich poškodenie intenzívnym teplom, v horšom prípade vznikom požiaru.
18) Pred plánovaným opustením priestorov objektu klient nezakladá oheň v spotrebičoch na pevné palivo. Bezprostredne pred odchodom (na výlet, iné,.. ) dbá, aby boli zatvorené okná (aj strešné), skontroluje vodovodné kohútiky, zhasne všetky svetlá, skontroluje zhasnutý oheň v sporáku a krbe, vypne elektrospotrebiče, zamkne vchodové dvere, kľúč starostlivo odloží a zatvorí vstupnú brána. Sú to bezpečnostné opatrenia, niektoré šetria životné prostredie.
19) V celom interiéri objektu je nefajčiarske prostredie. Na fajčene je možné využiť priedomie objektu, kde sú k dispozícii popolníky. Pri porušení tohto pravidla má ubytovateľ právo požadovať sankciu 100,- Eur.
20) Z bezpečnostných dôvodov nie je vhodné ponechávať deti bez dozoru dospelých v objekte alebo aj jeho vonkajších priestoroch.
21) O ubytovaní psíkov v objekte klient ubytovateľa vopred oboznámi. Pri plánovaní pobytu so zvieratkom však klient prihliada na to, že pozemok je ohradený len z jednej strany, ostatné hranice vonkajších priestorov a záhrady nie sú zabezpečené oplotením. Preto je dôležité mať psíka počas pobytu na vôdzke, aby neušiel, prípadne neprišiel do kontaktu s ostatnými obyvateľmi blízkeho okolia.
22) Z bezpečnostných dôvodov nie je dovolené používať v objekte alebo jeho vonkajších priestoroch žiadnu zábavnú pyrotechniku.
23) Klientov prosíme o dodržiavanie nočného kľudu v čase od 22,00 hod. večer do 6,00 hod. ráno. Rovnako aj o udržiavanie dobrých medziľudských a susedských vzťahov.
24) Za škody na majetku ubytovateľa spôsobené nesprávnym a nešetrným zaobchádzaním zodpovedá klient. V prípade poškodenia majetku je ubytovateľ oprávnený požadovať náhradu spôsobenej škody.
25) Ubytovateľ si za mimoriadnych okolností vyhradzuje právo obhliadky objektu počas pobytu klientov, za účelom odstránenia možných porúch, kontroly prevádzky zabudovaných zariadení, a tiež dodržiavania ubytovacieho poriadku hosťami.
26) V cene pobytu nie je zahrnuté poistenie ubytovaných osôb ani ich osobných vecí.
27) Ubytovateľ si vyhradzuje právo zrušiť pobyt v dôsledku nepredvídateľných a neobvyklých udalostí z vyššej moci, ktorým nie je možné zabrániť. Ubytovateľ túto skutočnosť neodkladne oznámi klientovi. Ubytovateľ klientovi zabezpečí náhradné ubytovanie v okolí alebo mu ponúkne iný voľný termín v Chalupe Slovenka.
28) Ubytovateľ Chalupa Slovenka si vyhradzuje právo ukončiť pobyt klienta, ak ten porušuje Všeobecne záväzné ubytovacie podmienky, ak spôsobil poškodenie objektu alebo zariadenia ubytovania, alebo ak je jeho správanie počas pobytu je neprístojné a bezohľadné voči iným.
29) Storno podmienky – klient má právo zrušiť pobyt. Ak sa klient rozhodne zrušiť rezervovaný pobyt, neodkladne o tom informuje ubytovateľa. Urobí tak telefonicky, ale aj preukázateľne písomne elektronickou formou. Pre uplatňovanie storno podmienok je dôležitý deň oznámenia zrušenia pobytu ubytovateľovi.
– 30 – 21 dní pred nástupom 25% ceny pobytu
– 20 – 11 dní pred nástupom 50% ceny pobytu
– 10 – 4 dni pred nástupom 75% ceny pobytu
– 3 a menej dní pred nástupom 100% ceny pobytu
So stornovanou kapacitou môže ubytovateľ voľne disponovať.
30) V prípade, ak sa klient rozhodne ukončiť pobyt skôr, alebo nevyčerpá zaplatené služby, nemá ze ne nárok na finančnú náhradu. O tomto rozhodnutí bezodkladne informuje ubytovateľa.
31) Ubytovateľ nenesie zodpovednosť za prípadné škody vzniknuté klientovi, alebo odcudzenie jeho vecí.
32) Nápady na zlepšenie služieb môžu klienti prejaviť v osobnom rozhovore, prípadne v dotazníku spokojnosti, ktorého tlačivo je k dispozícii v objekte.
33) Klient pri elektronickej komunikácii dáva súhlas, aby ubytovateľ Chalupa Slovenka spracovával jeho osobné údaje a to v súlade s platným Zákonom o ochrane osobných údajov v znení neskorších predpisov a to až do odvolania.
34) Ochrane osobných údajov klientov sa v širšom rozsahu venuje samostatný dokument.
35) Klienti potvrdením rezervácie (emailom, úhradou za pobyt, súhlasným konaním alebo osobnou dohodou) potvrdzujú, že sú im tieto podmienky Všeobecne záväzných ubytovacích podmienok známe, rozumejú im, súhlasia s nimi a v plnom rozsahu ich akceptujú. Klienti sú povinný tieto ustanovenia dodržiavať. V prípade, že ich porušia, ubytovateľ má právo odstúpiť od poskytnutia ubytovacích služieb pred uplynutím dohodnutého termínu.
Ubytovací poriadok je platný od 1.1.2019
Vydrovo 92/24
Čierny Balog
976 52
Tel.: +421 905 213 314
Tel.: +421 907 828 038
E-mail: info@handle.sk
„Tento projekt sa realizuje vďaka podpore z Európskeho sociálneho fondu a Európskeho fondu regionálneho rozvoja v rámci Operačného programu Ľudské zdroje“